שאלות ותשובות

נשמח לתת לכם מענה ועזרה לכל השאלות והבקשות שלכם.

קבוצת יערית פרוייקטים בע”מ מנהלת צוותים בפריסה ארצית מבאר שבע ועד טבריה. הצוותים זמינים 24/7 במסגרת חוזה שירות והם בלתי תלויים. ניהול טוב נמדד בעיקר ברגעים בהם מזמין השירות תקוע או לחילופין זקוק לעזרה מיידית. הצוותים שלנו יגיעו במהירות וידאגו לטיפול מהיר, מקצועי ומסור של כל בעיה ותקלה.

על אף שהקבוצה שלנו יודעת להתחרות ולתת מחירים טובים, חשוב לי לציין ולהבהיר שהחסכון האמיתי מתבטא בערך המוסף שמביאה חברת הניהול. הקבוצה שלנו יודעת להביא חסכון מוכח ומשמעותי בחשבונות חשמל, תשלחום לספקים, טיפולים מונעים ועוד! לכן ועד שמחפש לחסוך 1000 שקלים בתשלום החודשי עבור שירותי חברת ניהול, לפעמים מפסיד, ולא במודע, עשרות אלפי שקלים בחסכון שחברת הניהול יכולה לספק בנהול השוטף.

בראש ובראשונה בדרכי נועם! המעבר של הקבוצה לתשתיות טכנולוגיות מתקדמות הכוללות גביה בכרטיס אשראי ובעמלות סליקה מהנמוכות בארץ, הופכות את הגביה ליעילה, חסכונית ודיגיטלית. בכלל, יותר ויותר משתמשים באפליקציות להעברת כספים כגון ביט, פפר ופייבוקס כך שהחוויה של הדיירים מאוד נעימה  היות והם כבר נחשפו לעולם התשלום הדיגיטלי. השירות באשראי מספק תיעוד, שקיפות, אישורי תשלום דיגיטליים ועוד כך שתפעולית זה גם חוסך לנו זמן יקר. 

ברגע שהבניין מתקבל, כל עבודת התשתית והתחזוקה מתחילה ואין קשר למס הדיירים המשלמים ועד. צריך לוודא שהייזם או הקבלן, משלמים על הדירות שעוד לא התאכלסו, כי התשלום לתחזוקה ולתפעול מתחיל מרגע קבלת הבניין. את המידע הזה ועוד המון טיפים, אנחנו משתפים עם הוועדים וזה עוזר לתאם צפיות ולהיכנס לבניין בידיעה שהשנה הראשונה לא פשוטה, לכן, הבחירה בקבוצת יערית פרוייקטים בע”מ היא אולטימטיבית שכן יש באפשרותה לספק את כל צורכי הבניין בשנה כה מאתגרת.

במסגרת שירותי הגביה, עוד לא נתקלנו בסרבן שלא הסכים לבסוף לשלם את דמי הוועד. אם כי, גם אם יש צורך בטיפול משפטי בסרבן תשלום או סכסוך שכנים, ננסה לעזור כבוררים ואם יש צורך, נסייע בייעוץ משפטי על ידיד המחלקה המשפטית שלנו המתמחה בעניינים אילו.

ראשית, צוות אמין, איכותי ושירותי. זה מתחיל משלב הגיוס בו אין פשרות, כל איש צוות בקבוצה הינו בעל ניסיון בתחום ובעל אופי שירותי. שנית, משרד פעיל שמנהל קשר רציף עם הוועדים, מזמיני השירות, ביצוע תיעודים כולל בקרת שירות מול מתחזקי הבניין ועוד. כל אלה מאפשרים ניהול תקין ונכון ובעל אופי שירותי גבוהה.

עד שהדייר מקבל את הדירה, הוא כבר מותש, הוא נכנס, שטף, סידר אך במקביל, יש המון מעברי דירה, שיפוצים ושידרוגים לפני כניסה לדירה, בעלי מקצוע שמטיילים כל היום בבניין… כל אלה גורמים למצב שגם אם הקומה נוקתה בשעה 1 בצהריים, שהרי ב 2 היא שוב מלוכלכת. הדייר ובצדק, מצפה לרמת ניקיון גבוהה, אך עד שאחרון הדיירים לא מתאלס, הבניין תמיד יסבול מתסמיני איכלוס. חוסר המודעות לתהליך מבי להמון תיסכולים עד מצב שיש חברות ניהול שלא מסכימות להיכנס לבניין באיכלוס.

בדיוק מה שאנחנו בקבוצה עושים, קודם כל, תאום ציפיות, ישיבת דיירים עם חברת הניהול שבא אנו מספרים על כל התהליך, נותנים טיפים, מייצרים אמון ואפילו דורשים מהדיירים להיות חלק מהתהליך. בנוסף לאורח הרוח והקשר הישיר עם הדיירים, אנחנו בקבוצה נותנים אקסטרה טיפול בנקיון כדי להקל ולהפוך את השהות בבניין לנעימה יותר.

כן, יש לא מעט תקלות שיכולות לייצר תקלות צפויות כגון, רטיבות תביא בהכרח לעובש וריקבון. לכן, אצלנו בקבוצה דואגים. בראש ובראשונה לתחזוקה מונעת, טיפולים שוטפים בעיקר בתשתיות. תחזוקה וטיפול מונע מביאים לחיסכון בכך שהתקלות העתידיות נמנעות.

כמו רופא שמאבחן חולה, גם כאן, היכולת הטכנית והראייה המערכתית של מתחזק הבניין הם אילו שיביאו לפתרון נכון ואיכותי של התקלה. אבחון נכון ופעולת מניעה תחזק את תשתיות הבניין או המבנה. קבוצת יערית פרוייקטים בע”מ דואגת להכשרה מתמדת של מתחזקי הבניין והמערכות על מנת לשמור על הכשירות הטכנית והראייה המערכתית.

רוב הדיירים אכן פוגשים אונו בכל הקשור לניקיון אך הם לא מודעים לאחריות חברת הניהול בכל הקשור למערכות מצילות חיים. העבודה על מערכות הבניין שהן מצילות חיים, מפוחים, ספרינקלרים ועוד יש להם זיקה לדייר ולבטיחות של חייו. אנחנו בקבוצת יערית פרוייקטים, מצויידים בכל התעודות הנדרשות כדי להפעיל ולתחזק את מערכות המצילות חיים ללא פשרות. בזמן שהדיירים רואים אותנו מנקים את הלובי, חשוב שיזכרו שגם דאגנו שלדיקה של מערכות הבקרה לטובת בטיחותם.

שירות אדיב וטוב ורק שירות אידב וטוב! אצלנו בקבוצה נותנים יחס אדיב, גם כאשר דייר מתקשר מס פעמים. מהנסיון שלנו, בשלב מסויים נוצר אמון ודיירים מהסוג הזה מבינים שהם בידיים טובות ומשנים את גישתם. לא פעם, אותו דייר היה פותח מס תקלות ביום באותו עניין. בעניין שכזה אנו מבקשים מהוועד שלא יתערב כי חשוב לנו לייצר את האמון וגם שבין הוועד לדייירם תישמר שכנות טובה!